کسب درآمد کسب درآمد 2 خط ـــــ غم

از اینكه دم به دقیقه داری امتحانم میكنی..از اینكه هر لحظه تو شرایط مختلفی كه میاری جلو روم

باید عكس العمل نشون بدم..و دقیقا عین ِ این مراقبا میای بالا سرم و ورقم رو برمیداری..

خدایاااا . . .دلم گرفته..یه بارم اعتماد كن..یه بارم اعتماد كن خدا یا. . . .

دلم گرفته از اینكه همه 1 حرف مشترك میزنن ولی هیشكی هیشكی رو درك نمیكنه..

هزار تا وبلاگ رو بگردی و هزار تا دست نوشته رو بخونی همه 1 حرف میزنن اما هیشكی هیشكی رو نمیفهمه..

بدم میاد از كسی كه تو شعراش میگه واست میمیرم جونمو واست میدم بی تو نمیتونم اما وقتی میرسی

به درونش میبینی كه پر ِ از نفرت..پر ِ از درد..پر ِ از كینه

غمم گرفته خدایا..غمم گرفته..از دست اونی كه دیوونه وار دوسش داشتم از اون بی معرفت

كسی كه میره شادیشو با دیگرون میگذرونه و غم و غصش رو میاره واسه من

غمم میگیره وقتی میبینم با هزار نفر میگرده بعد میاد میگه تو كه منو میشناسی من فقط با توام

فقط تو رو دوس دارم دگه چطوری بهت بگم...و منم كه طبق معمول خرم

شاید خیلی سخت باشه كه همه فكر كنن تو اسكولی.. كه هیچی حالیت نیست

كه حرفی نمیزنی . .كه توی بحثی شركت نمیكنی..اشكالی نداره..خوبه كه آدم یه وقتایی بذاره طرفای

مقابلش حال كنن با خودشون..به خودشون افتخار كنن كه تونستن دروغ بگن اما تو نفهمی

تونستن تو رو بپیچونن اما تو نفهمیدی..خوبه گاهی وقتا مراعات آدما رو بكنی..بذار خوش باشه طرفت..(تیكه كلام خود نامردت م)خوش باشی

وقتی شب میخوابی و ساعتت رو كوك میكنی رو 7 صبح.. وقتی 6:59 دقیقه از خواب پا شدی..

خوبه بذاری ساعتت كار خودش رو بكنه..دلش رو نشكون..بذار زنگشو بزنه..كی میدونه..شاید تمام

شب رو انتظار كشیده واسه ساعت
7



[ چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 16:35 ] [ یاسر ]

[ ]